Plugg, Plugg och mer plugg!!!

I dag har jag inte kunnat blogga pga att jag måste plugga till en en engelska diagnos som vi har på torsdag och ett Historia prov vi har tills på fredag o massa andra läxor...=( Så jag kommer tuvärr inte kunna blogga på hela veckan=( Jag e jätte ledsen men läxor kommer föra allt...=( Men i helgen kommer jag försöka att hinna blogga även fasst jag har ganska fullt upp då också för på lördag ska vi på middag i stan och på söndag ska några i våran klass sjunga någon stans och sen på måndag har vi rep i Globen till Lucia konserten vi har den 13 December! och det e nästa vecka!!!!!! Så jag kommer försöka blogge så mycket jag kan men kan ej lova något.
<3<3<3 God natt!
Jul pynt i Nacka forum där jag o mamma var i Lördags
Bild upp o ner=(




Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: