Titanic <3<3<3

Titanic måste vara den bästa filmen i världshistorien alltså!!! Jag har precis kolat på den för att jag spelade in det för inte så länge sedan. Nu har jag till och med skapat en spotify lista med my heart will go one bara melodin och det som var med i filmen! Men alltså om ni inte har sett den så MÅSTE den ses! Jag har asså gråten i halsen när jag lyssnar på musiken till och med. Men när man kollar på filmen aaa då, då gråter jag JÄTTE mycket hehe =( Här får ni avnjuta några bilder av Rose och Jack
det blev ett par minisar men visst är de fina tillsammans!! åhh vad jag älskar filmen!
och så en avslutande bild på Titanic!
Kommer inte blogga mer ikväll. Har mer saker att stå i.
Se på TITANIC!!! Jag måste köpa filmen asså jag blir helt besatt av den! <3<3<3
och jack e så söt också hehe




Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: