Halloween!!!

Igår var jag på ett party hos en kille i min klass. Jätte kul!
Han hade bjudit några killar från hans förra klass o så alla från vår klass men aaa det va fett kul.
På slutet skulle vi kolla på nån skräck film igentligen skulle jag typ kolla på Friday 13 eller nåt men alla sa att den va typ skiit läskig men den funkade inte o kolla på för datorn som vi skulle kolla på den på var typ lite trasig eller nåt. Så jag fick kolla på Hajen men den var inte så himla äskig faktiskt. Men den e ju typ 3 timmar lång så vi han inte kolla på hela för vi började kolla på slutet av partyt. Men det var det jag gjorde igår satt det var därför jag inte bloggade.



Rebecca

kul :)

Anonym

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

Datum: 2011-10-31 | Tid: 09:15:21 | Blogg: http://hannalovisasol.se

Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: