Dator

Just nu bloggar jag från datorn , det kan ni veta pga att jag kommer lägga in en bild efter alla dator inlägg.
Men nu håller jag på att försöka föra öveer bilder från Iphonen till datorn men det får ni kanske vänta på tills ikväll.
Nu ska jag dricka upp mitt chai latte o sen klä på mig, torka håret, klä på mig och borsta tänderna.

En sten grej som jag o pappa gjorde på gottlad en sommar


Jag på nyår hehe


Har hafte denna bild förrut tror jag mend et e jag på nyår i alla fall

Åkte med en kompis till en ö med deras båt


Jag en julafton innan vi skulle till släkten

Snön en dag på väg hem

Jag o Linns spa bad på jullovet

När jag gick på promenad i Västerås där mormor bor.





Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: