Funny day

Idag mötte mamma mig vid skolan. Jag trodde att vi bara skulle hem men nej det skulle vi ej . Vi åkte till Söder o köpte 2 cupcakes på cupcakes sthlm o jag åt min nyss. Sen gick vi till Monki o där hittade vi en jätte fin randig tröja son va jätte snygg så den fick jag. Sen gick vi till levis o dä såg vi en jätte sngg vinter jacka pluss ett par mörka jeans som vi ska pröv nån helg. Sen gick vi till gunnarssons konditori o fikade. Sen gick vi in i lite affärer o sen till ringen. Där gick vi in på h&m där köpte vi 3 linnen o ett nagelack sen gick vi till åhlens o köpte en jätte fin frk tröja o ett mny maybelline nagelack som passade till båda tröjorna som jag har målat mina naglar med nu. O sisst men inte minnst till bönor o blad o köpte mitt efterlängtade chai latte med gissa... MANGO SMAK sååå gott var det o sen chai tee som jag inte har smakat än, mango chai lattet smakar typ godis o det e jätte gott ska dricka det till frukost i morrn. Jag kan lägga upp bilder på allt i morrn.
<3<3<3





Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: