Shoppingen

Här kommer det vi shoppade igår.

cupcake sthlm påsen

jätte goodag, de hade smällt lite eftersom vi gick på stan ganska länge

Monki påsen med tröjan i, bilderna på kläderna är ganska dåliga men jag kanske kan ta bättre bilder ikväll.
detta e den ända bild jag ghar på  min Monki tröja men jag kommer ha på mig den idag så så får ni se den på dagens outift.

Dålig bild på frk tröjan från Åhlens

Linnena i H&M påsen . Grönt, orange o rött
Jätte dålig bild

Guldigt H&M nagelack

Matbelline nagelacket från Åhlens (orange)

Maybelline nagelacket som jag har på mig nu.

bönor o blad påsen

chai teet

Och mitt chai latte sååå gott dricker det nu.

Alla påsar i hallen pluss min fot på sidan





Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: