sissta

Detta är det sissta inlägget för idag . Asså förlåt att jag inte bloggar så mycket men det är för att jag inte kan komma in på internet med denna jobbiga datorn!!! Alldeles nyss ringde linn men telefonen tog typ slut på batteri så ... Nu harjag ringt upp henne o pratat klart.
Men i alla fall snart ska jagg gå o lägga mig men nu kollar jag lite på efterlyst (inte så bra) .
Men innan jag går o lägger mig ska jag kolla min vanliga runda på internet på bloggar o så.
God natt!
<3<3<3

När jag äter banan o choklad på landet.
sommar lovet i 3an jag skulle alltså börja i 4an efter sommar lovet

På midsommarafton på kvällen när vi hade badat i det vaaarma vattnet.
jag e den till vänster det kanske ni ser.


Jag hos mormor annandag jul 2010

Godnatt o hejdå






Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: