God natt!

Eftersom jag har sovmorgon i morgon till 10.10 så ska vi åka typ fem i halv 10 o då kan jag gå upp jätte sent så det blir fett soft ;) Så därför går jag inte o lägger mig så tidigt :) Men de e rätt skönt att ha sovmorgon en dag i veckan i alla fall :) Men nu ska jag bara välja kläder till i morrn eller så gör jag det i morrn o sen vlir det borsta håret o tänderna o läsa lite sen slagga ;)

Jag fick reda på att jag ska gå på en P-floyd konsert i sommar igen (om ni inte vet vad det e så får ni söka på google, orkar inte förklara) !!! Jippi! Fast inte på samma ställe som förra året! Fast vi ska nog bo i Falun i alla fall o kanske på samma Hotel ;) LÄNGTAR!

redigerad bild i Picasa ;)
guud vad jag längtar tills vi drar till fjällen o bara lämna skolan o allt o bara slappa :)
Men på fredag så ska kanske jag o mamma ska till Flottsbro o inviga våra skidor för första gången iår :) JIPPIIIII! Guuud vad jag älskar att åka skidor man känner sig såå fri (hehe det där lät kanske lite konstigt)
GOD NATT! <3<3<3



Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: