Läxor :(

Asså guuud orkar inte göra läxor!!!
Men i alla fall de e typ 3 st i min klass som typ haft vinterkräksjukan !!! Åhhh o den går typ nu så jag får värkligen försöka att vara duktig på att typ tvätta händerna o så för jag vill inte bli sjuk!!! HAAATAAR att ha kräksjuka!!! Guud det värsta jag vet! Men jag tror inte jag kommer få det (hoppas inte).
Ikväll ska jag kolla på mamma och minimodeller som e ett kanska konstigt program enligt mig assa vissa utav barnen bli ju typ ledsna över att deras mammor e för på... :( Aja nu ska jag göra eng läxan det e verb, glosor och en text. Fasst jätte enkel så det går nog snabbt!

bild från i typ fredags nör jag lyssnade på braig musik på spottan (spotify) ;)




Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: