Mera snö :)

Jahapp då faller flingorna utanför fönstret igen. Eller aja det snöar ju varje dag så... ;) Vist e det kul men när allt kommer så blir det ganska trökigt men såklart e det ju skit bra att det blir vinter i alla fall !
Men jäklar nu kollar jag ut genom förnstret o det snöar ju för fasen så mycket så man knappt kan se att det snöar det bara vräker ner!

Torsdagar e normalt min hatdag fast den här torsdagen gick faktiskt ganska snabbt :) Och på köpet fick jag reda på en jätte rolig sak som jag ska göra nästa höst (sååå jäkla kul ska ni veta)... ;)
Men jag o pappa ska dra till FarstaC o äta Shushi (vet ej om jag stavade rätt eller fel) för att mamma e inne i stan med nån kompis o gör saker ;) Men idag blir nog en skön kväll för jag har inga läxor kvar (eller matten men den kan man göra sen ;))

(asså guuuuud vad det snöar !!!)

bild från igår <3



Skriv en ny kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: